MEGA SKUTECZNY KURS, dzięki któremu nauczysz się pisać reklamy i zwiększysz zyski.
Kliknij w obrazek poniżej:
Pisz skuteczne reklamy tekstowe Aby skutecznie docierać do potencjalnych klientów, Twoje reklamy tekstowe powinny być konkretne, trafne, atrakcyjne i dające siłę. W tym artykule opisano sprawdzone metody pisania skutecznych reklam tekstowych i typowe błędy, których należy unikać.
Pisz skuteczne reklamy tekstowe | atrakcja Podkreśl, co sprawia, że jesteś wyjątkowy Bezpłatna wysyłka? Olśniewająca różnorodność? Powiedz ludziom! Zaprezentuj produkty, usługi lub oferty, dzięki którym jesteś konkurencyjny. Pisz skuteczne reklamy tekstowe | ceny Uwzględnij ceny, promocje i oferty ekskluzywne Ludzie często używają wyszukiwarki Google do podejmowania decyzji. Daj im to, czego potrzebują, aby zdecydować. Jeśli masz ograniczony czasowo rabat lub masz ekskluzywny produkt, powiedz to.
Pisz skuteczne reklamy tekstowe | wzmocnienie pozycji klientów
Daj klientom możliwość podjęcia działań Sprzedajesz coś? Powiedz ludziom, co mogą kupić. Czy oferujesz usługę? Powiedz innym, jak się z Tobą skontaktować. Wezwania do działania, takie jak kup , zadzwoń dzisiaj , zamów , przeglądaj , zarejestruj się lub uzyskaj wycenę, jasno określają kolejne kroki.
Pisz skuteczne reklamy tekstowe | Uwzględnij co najmniej jedno ze swoich słów kluczowych Uwzględnij co najmniej jedno ze słów kluczowych Słowa kluczowe w tekście reklamy pokazują, że reklama ma znaczenie dla tego, czego szukają użytkownicy.
Na przykład, jeśli jako słowo kluczowe umieścisz aparat cyfrowy , nagłówek Twojej reklamy może brzmieć „Kup aparat cyfrowy”. Dowiedz się, jak utworzyć najlepszą listę słów kluczowych . Nazwa wewnętrzna Napisz udane reklamy tekstowe | wstęp Dopasuj reklamę do strony docelowej Przyjrzyj się stronie, do której kierujesz w swojej reklamie ( strona docelowa ), i upewnij się, że są tam zawarte promocje lub produkty w reklamie. Użytkownicy mogą opuścić Twoją witrynę, jeśli nie znajdą tego, czego oczekują.
Pisz skuteczne reklamy tekstowe |
Odwołaj się do klientów korzystających z urządzeń mobilnych Odwołaj się do klientów korzystających z telefonów komórkowych Osoby, które widzą Twoje reklamy na urządzeniach mobilnych, z większym prawdopodobieństwem będą chcieli wiedzieć, gdzie jesteś, lub zadzwonić do Ciebie.
Pokaż swoją lokalizację i numer telefonu dzięki rozszerzeniom lokalizacji i rozszerzeniom połączeń . Zastanów się również nad utworzeniem reklam przeznaczonych dla osób korzystających z urządzeń mobilnych, wykorzystując mobilną wersję swojej witryny jako strony docelowej i oferując oferty specjalne dostosowane do odbiorców mobilnych. Pamiętaj, że Twoje reklamy tekstowe mogą inaczej wyglądać na urządzeniach mobilnych .
Zobacz, jak Twoja witryna wypada pod względem szybkości na urządzeniach mobilnych, i uzyskaj szybkie poprawki, aby ją poprawić. Przetestuj swoją witrynę . Pisz skuteczne reklamy tekstowe | Eksperyment Eksperyment Utwórz od trzech do czterech reklam dla każdej grupy reklam i używaj różnych komunikatów dla każdej z nich, aby zobaczyć, która jest najlepsza.
Google Ads automatycznie wyświetla naprzemiennie reklamy, aby częściej wyświetlać te najskuteczniejsze. Dowiedz się więcej o rotacji reklam .
Pisz skuteczne reklamy tekstowe | Błędy w tekście reklamy [ikona]
Sprawdź, czy nie ma typowych błędów w tekście reklamy Aby mieć pewność, że wszystkie reklamy są wysokiej jakości, każda reklama musi spełniać wysokie standardy zawodowe i redakcyjne .
Oznacza to, że nie ma dodatkowych spacji, WIELKICH KAPITAŁÓW, czy niejasnych adresów URL, żeby wymienić tylko kilka. Poniższe informacje dotyczą tylko standardowych reklam tekstowych. Aby dowiedzieć się więcej o rozszerzonych reklamach tekstowych i uzyskać wskazówki, jak je pisać, odwiedź nasz przewodnik .